Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-10-2024, 21:54 door Anoniem

Door Anoniem: Vandaag in de Lidl. Bij de kassa stond een rij en bij de alleen pin kassa twee klanten en de filiaal manager drukte op een knopje en een stem riep rond dat er een kassa bijkwam en dat wat ook een alleen pin kassa. Niemand bewoog en binnen een minuut kwam weer een stem die omriep dat de zojuist geopende kassa weer dicht ging omdat er niemand zich melde. Rustig gewcht dat de twee karren met een kop erop waren afgehandeld waarna ik contant kon afrekenen. Nog even gemeld aan de filiaal leider dat het zo geen doen is, met het forceren om te betalen met pin. Ik mijd de Lidl ook zoveel mogelijk om hun alleen pin kassa beleid. Gebeurt wel vaker, ook in het buitenland, en ook met zelfscankassa's: Ik stond zelf een keer in een rij van 15+ minuten omdat er van de 25 kassa's maar 1 open was, en iedereen werd door een tweetal medewekers met klem uitgenodigd om toch vooral gebruik te maken van de zelfscankassa's. Het was erg mooi om te zien dat de mensen in de rij geen krimp gaven, bijna niemand gebruikte ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha