Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Goedemiddag, Allereerst wil ik u bedanken dat u de moeite heeft genomen om zo duidelijk uiteen te zetten waar u tegenaan liep en welke verbeterpunten u ziet. Ook wil ik u namens mijn collega bedanken dat u de naam weggehaald heeft. Naar aanleiding van uw uitgebreide e-mail nemen we deze week nog contact met u op. Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall Inderdaad heeft klachtbehandelaar Ellen van Vattenfall mij aan het begin van de avond een email gestuurd, vanaf het adres vattenfall@vattenfall.nl, onder vermelding van mijn klantnummer. In de email verzocht ze mij om mijn telefoonnummer aan haar te sturen zodat ze mij kan bellen. Ik heb geantwoord dat ik mijn persoonlijke telefoonnummer niet naar een algemeen email-adres zoals vattenfall@vattenfall stuur, en heb haar verzocht mij één of meer tijdstippen voor te stellen wanneer ik haar kan bellen, plus een telefoonnummer waar ik naartoe kan bellen. M.J.
Beschrijf je klacht (Optioneel):