Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-10-2024, 18:09 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Ter informatie hier de email die ik vandaag van Vattenfall ontving, en mijn reactie daarop:mijn correspondentie met de klachtbehandelaar van Vattenfall vandaag: Beste meneer xxxxx Helaas heb ik geen rechtstreeks telefoonnummer waar u mij op kan bereiken. Wel kan u uw telefoonnummer ook doorgeven via webcare@vattenfall.nl als u dat prettiger vindt. Doet u dat liever niet, dan zal ik per mail inhoudelijk op uw klacht ingaan. Kunnen we u nog ergens mee helpen? Beantwoord deze mail als u hier toch nog wat over wilt weten. Heeft u een andere vraag, kies een van de contactmogelijkheden. Onze mensen helpen u graag. Met vriendelijke groet, Vattenfall Klantenservice xxxxx klachtbehandelaar - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Geachte mevrouw xxxxx, In dat geval is het misschien inderdaad het best haalbare als u schriftelijk op mijn klacht ingaat. Ik zou in dat geval trouwens een punt 8 aan mijn klacht willen toevoegen, als tip: 8. Zorg als Vattenfall voor een telefoonnummer waar klanten naartoe kunnen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha