Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-10-2024, 15:43 door Anoniem

Door Erik van Straten: Je moet, zeker als grotere als organisatie, onder een steen hebben geleefd als je niet weet dat het op internet barst van de identiteitsfraudeurs - en je vervolgens, notabene bij een naamswijziging, niet je uiterste best doet om te voorkómen dat je jouw klanten in verwarring brengt of in scams laat trappen. Ik vind het krankzinnig en hautain dat een bedrijf diens klanten (ook potentiële) het bos in stuurt met "zoek zelf maar uit of je met een impersonator van onze organisatie te maken hebt" en bovendien: "zoek zelf maar uit hoe je dat op betrouwbare wijze kunt uitsluiten". Ja maar je moet ook onder een steen geleefd hebben als je niet wist dat LeasePlan van naam veranderd was naar Ayvens, daar heeft men duidelijk over gecommuniceerd zowel naar de klanten als in de media. Er zijn altijd mensen die zich van iedere communicatie afsluiten en dan komen met "Als klant op geen enkele manier op de hoogte gebracht" maar dat betekent natuurlijk niet dat dat niet geprobeerd is... Als ik de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha