Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 10:36 door Anoniem

Door Anoniem: Noteer inloggegevens van je telefonieaanbieder, internetprovider en andere digitale diensten, zoals internetbankieren. Dit helpt bij het herstellen van je verbinding en toegang. Dat mag niet van de bank, bovendien valt er niets meer te noteren omdat iedereen via een app moet bankieren. https://www.veiligbankieren.nl/uniforme-veiligheidsregels/ Schrijf of sla de codes niet op. Of, als het echt niet anders kan, alleen in een voor anderen onherkenbare vorm die alleen door uzelf is te ontcijferen. Bewaar in dat geval de versleutelde informatie niet bij uw bankpas of bij apparatuur waarmee u uw bankzaken regelt. Je hoeft niet alles te doen wat de bank jouw verteld. Sla die dingen gewoon op als jij dat wil, je krijgt heus geen boete van de bank ofzo. Ook staat er dat de inlog gegevens nodig zijn voor het herstel

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha