Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Tintin and Milou: Door Anoniem: Door Anoniem: Wereld op zijn kop wat mij betreft. Wat had de ING hier kunnen doen om dit te voorkomen? De klant logt op legitieme manier in op de portal van de ING (mondeling gemotiveerd door de fraudeur) en schrijft vervolgens grote bedragen over van een zakelijke rekening. Welke middelen heeft een bank om hier iets tegen te doen? Wellicht zie ik iets over het hoofd, in dat geval ben ik benieuwd welke middelen er dan nog zijn voor een bank om hier iets tegen te doen (ik leer graag).Internetbankieren afschaffen? Dit soort criminaliteit is echt het gevolg van automatisering. De bank(en) bespaart/besparen daarmee grote sommen geld. Als ze nu een beetje geld van de besparingen opzij leggen, dan hoeven ze geen processen te voeren of klanten een oor aannaaien Vroeger haalde men ook wel eens overschrijvingskaarten uit de brievenbus. Komt nu bijzonder genoeg niet meer voor. Vroeger koste een overschrijving ook een aantal dagen, ook niet heel erg effectief. Ik kan nu heel ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):