Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Als ze nu een beetje geld van de besparingen opzij leggen, dan hoeven ze geen processen te voeren of klanten een oor aannaaien Oor aannaaien? Je hebt je verdiept in deze casus? https://opgelicht.avrotros.nl/nieuws/artikel/niet-ouderen-maar-juist-jongeren-trappen-vaker-in-online-fraude-dit-is-waarom/ Wist u dit? Ik zat er eigenlijk op te wachten, want van die generatie verwacht ik dat ze exact zo gediciplineerd bankieren als bijv. deelnemen aan het verkeer. Lekker in de dode hoek blijven zitten. Met 60 over de kruising, waar auto's 30 mogen. Dus wanneer je leven er niet vanaf hangt -bij bankieren- verwacht ik niet veel meer nauwlettendheid. 8. Een vertraging inbouwen zodat (bij grote bedragen) zulke transacties pas na bijvoorbeeld 4 uur echt uitgevoerd worden. Vaak realiseert een slachtoffer later wat er gebeurt is. 9: Verplicht een bewindvoerder. Of rekening opheffen. Als de bank dan toch de schuld krijgt toebedeeld, en onterecht moet vergoeden, dan mogen ze best de verantwoording naar zichzelf ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):