Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-10-2024, 16:52 door _R0N_

Door Anoniem: Door _R0N_: Bedrijven zijn nou eenmaal afhankelijk van des oftware van hun leverancier, als die leverancier in de problemen komt treft dat de keten. Als er iets mis gaat met de POS software bij Ahold ligt het hele bedrijf stil, alles is aan elkaar gekoppeld. Eens. In het ideale geval heb je per winkel systemen van verschillende leveranciers naast elkaar, maar als je als AH je franchisers keuze laat uit twee of drie systemen hobbel je als concern wel verder. En je moet natuurlijk altijd nood- en herstelplannen op de plank hebben liggen. Dat is vaak heel ingewikkeld, zeker in geval van Ahold. De kassa houdt bij wanneer er wat besteld moet worden en berekend automagisch de omzet en afdracht. Een paar uurtjes kun je nog wel met pen en papier doen maar je ziet het zelf al in de supermarkt; Als je betaald met contanten rekent de kassa al uit (afgerond) wat je terug krijgt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha