Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-10-2024, 10:33 door Anoniem

Door Valheru: Door Metobard: Enkele jaren geleden las ik nog het communiqué van de ING bank: "Wij bellen nooit" en wat blijkt? Banken kunnen wel bellen. Hoewel ik nog nooit ben gebeld door ING (Misschien omdat ik geen smartphone en evident bank app heb) Lees ik dit: https://www.security.nl/posting/860165#posting860278 Natuurlijk weet ik niet of degene die dit postte een ING rekening heeft, maar dat bericht is weer voeding voor twijfel, twijfel gezaaid door banken alleen! ING heeft in de app een hele mooie knop tegenwoordig waarmee je kunt controleren of zij wel echt degene zijn die je bellen. Volgens mij hebben meer banken dat inmiddels maar helaas nog niet allemaal. Je hebt natuurlijk wel een smartphone met de app nodig, als je dat niet hebt dan kun je om een naam vragen, ophangen en het officiële nummer van de bank bellen en zeggen dat je op zoek bent naar die persoon, zo weet je tenminste zeker dat je goed zit. Ja en stel je nu het volgende scenario voor je. Toekomstig slachtoffer zit op internet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha