Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-10-2024, 18:19 door Boris Zelf

Ik koop al vele jaren veel van mijn aankopen online, en een redelijk deel van mijn aankopen koop ik bij Amazon. Al die jaren koop ik niet via een app, maar log ik in via een browser op pc. Ik ben 99,999% van de tijd online via een betaalde VPN. Dat ging altijd probleemloos. Tot een paar dagen terug, ik kon niet meer inloggen. Klantenservice gebeld, en die leidde me naar een pagina WAAR IK WEL EVEN EEN SCAN VAN MIJN PASPOORT MOCHT UPLOADEN. Ik reageerde onmiddellijk met iets van ‘dat gaat never nooit niet gebeuren’. De vriendelijke medewerker kon daar prima inkomen, maar kon niets voor mij doen om dit te omzeilen. Op mijn vraag welke informatie ze nodig hadden van het ID (en wat ik dus zou kunnen afdekken) stuurde hij een (warrige) mail. Die plak ik voor de leesbaarheid in een tweede post. Nu kan ik natuurlijk gewoon weigeren en niet meer bij Amazon kopen, maar dat brengt toch wat ongemak en (voor zeker niet alle maar toch vele produkten) prijsnadeel met zich mee. (nog wat zijdelingse info Wat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha