Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-10-2024, 10:35 door Anoniem

Het valt me op dat je vanalles doet om Amazon aan het twijfelen te brengen: je gebruikt een VPN, je gebruikt een sandbox, je laat regelmatig dingen op andere adressen bezorgen. Je neemt aan dat ze "alles van je weten want je betaalt per bank" maar dan weten ze helemaal nog niet zoveel van je, zeker niet je adres zoals je claimt. En door alle privacy gekte is het voor hen, zonder tussenkomst van justitie, ook helemaal niet mogelijk om van de bank info te vragen. We willen allemaal dat alles veilig gebeurt, dat er geen criminelen op naam en rekening van anderen kunnen bestellen en die artikelen dan wegsluizen met slimme truuks met pakketophaalpunten, afwijkende afleveradressen of truukjes bij de bezorging (bezorging aanpassen als het pakket al onderweg is). Kennelijk heb je met je rookgordijn en gedrag twijfel gezaaid bij Amazon, en nu moet je het oplossen naar hun normen. Ze mogen wellicht geen kopie ID eisen, maar ze zijn wel verplicht terdege te checken of jij niet aan het frauderen bent, zeker als het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha