Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-10-2024, 10:45 door [Account Verwijderd]

TS deelt niet mee wat er vooraf ging aan het feit dat hij niet meer kon inloggen. Waarom zij (Amazon) om een bewijs van je credentials vragen als er iets herhaald mis gaat in de verificatieprocedure tijdens inlog kan ik mij voorstellen, maar nogmaals: als TS niet precies meldt wat de oorzaak is van de huidige stand van zaken is het behoorlijk koffiedik kijken voor reageerders in zijn topic. Desalniettemin is het óók zo dat als het nog steeds bij Amazon gebruikelijk is (vraagteken!) dat je voor aanmaken van een account alleen maar een e-mailadres en een wachtwoord hoeft aan te maken - dat was zo'n 17 jaar geleden zo - zij achteraf niet moeten gaan zeuren om een identiteitsbevestiging. Eis dan enkele persoonlijke gegevens bij aanmaak van een account! Ik heb meerdere accounts bij Internetwinkels waar het arbitrair is factuur- en/of verzendadres(sen) in te vullen tijdens aanmaak van je account. Dat lijkt mij niet meer dan logisch. Bij Amazon niet? Temeer omdat TS al jaren producten bij Amazon koopt die naar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha