Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik wil helemaal geen 2 staps verificatie uitschakelen en ik heb het nooit uitgeschakeld en ik heb nooit gezegd dat ik het wilde uitschakelen. Ik gebruikte het al jaren alleen werd de code niet meer geaccepteerd en werd mijn account geblokkeerd. Er zitten denk ik steeds stukken standaardtekst in dit soort mails van Amazon. Er is een kleine kans dat de medewerker mij niet heeft begrepen en dat dit in hun contactlog staat, het gesprek met deze man was echter een helder gesprek zonder misverstanden. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Inmiddels heb ik een reactie op mijn ingezonden scan van mijn grotendeels afgeplakte (op advies van de medewerker) ID kaart. DIE MAIL HIERONDER, IN CAPS STAAT MIJN TOELICHTING. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ We hebben de door u verstrekte informatie gecontroleerd, maar we konden het document niet verifiëren vanwege het verstrekte document is wazig, onleesbaar of bijgesneden. Zorg voor een leesbaar document. BORIS Z: WAS NATUURLIJK EEN SCHERPE SCAN, ALLEEN GEGEVENS AFGEPLAKT DIE IK MOCHT AFPLAKKEN VAN ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):