Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Waarom zou je de "medewerker" ubehaubt mee laten kijken? Ik kan nog wel enigzins invoelen dat de klant aan het schrikken gemaakt is. Maar 270k is wel heel veel. Als je zoveel geld op rekeningen hebt staat, dan bedenk je toch wat de risico's kunnen zijn, en hoe je daarop wilt reageren. En hoe je beschermd bent. (of niet) 1. de bank is verantwoordelijk voor het geld, zolang je zelf niets gedaan hebt. Dus als de "bank-medewerker" belt, dan zou het antwoord van de klant altijd moeten zijn: "Stellen jullie dat zelf maar veilig of blokkeer anders de rekening voorlopig maar tot het opgelost is". En dan zelf terug bellen naar het algemene nummer van de bank. 2. als je al zelf toch dat geld gaat overmaken, maak het dan ook zelf over zonder dan de "medewerker" kan meekijken. Want dat is helemaal niet nodig. Hij praat je maar via de telefoon door het proces (als dat al nodig zou zijn). Het is hun systeem, en hij zou er bekend mee moeten zijn of van zijn kant kunnen inzien. En anders bel je zelf terug via het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):