Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-11-2024, 08:56 door Anoniem

Door Boris Zelf: Door Anoniem: Je hebt 2 factor authenticatie aanstaan en daar is iets fout gegaan waardoor jij niet meer in je account komt, misschien heb je zelf iets fout gedaan? Om dit uit te schakelen of dit te resetten willen ze je identiteit valideren zodat ze niet een ander toegang geven tot jou account. 1. Ik heb nooit iets aan 2FA veranderd en tot een paar dagen voor het issue gewoon het account gebruikt. 2. De overheid stelt : Slechts enkele organisaties mogen om een kopie van uw identiteitsbewijs vragen. Dit zijn: overheidsinstanties; banken; notarissen; casino’s; levensverzekeraars; uw werkgever. Amazon hoort daar dus niet bij. Nee, zo zwart wit is het niet: https://www.autoriteitpersoonsgegevens.nl/themas/identificatie/paspoort-en-identiteitskaart/kopie-van-uw-id-bewijs-wat-kunt-u-doen Een organisatie mág het dus wel vragen. Of je er in mee wilt gaan is een tweede, maar dat is een afweging van je eigen belang, blijven kopen bij Amazon of niet. Niemand die het je verplicht, je kunt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha