Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik zie hier veel reacties de sterk overeenkomen met eigen-schuld dikke-bult mentaliteit. Het zal je maar gebeuren. Ik weet niet f je bij de Rabobank je zaken doet, maar ik krijg altijd een grote banner te zien met de tekst dat de bank je NOOIT belt. In een zeer opvallende kleur. Ja, het is k*t voor deze persoon dat het gebeurt is, maar hoe vaak is er hier niet al voor gewaarschuwd? Hoeveel campagnes zijn er al niet geweest? En ja, deze personen zijn zeer sluw en spelen in op je angst en 'hypnotiseren' je bijna door de telefoon heen. Op welk niveau is de bank dan nog verantwoordelijk? En hoe ver moeten de banken gaan om dit tegen te gaan? Volledige controle op elke transactie? Een lijst van geautoriseerde rekeningen waar je -met gratie van de bank- zonder meldingen naar mag betalen? Elke andere rekeningen in drievoud moet bevestigen, met een delay van de bank, voor het bedrag wordt overgeboekt? Lekker handig voor die ene betaling naar een webshop of andere shop. De droom van de regering en ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):