Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-11-2024, 23:42 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: We kunnen hier lang of kort over zijn. Je hebt 2 factor authenticatie aanstaan en daar is iets fout gegaan waardoor jij niet meer in je account komt, misschien heb je zelf iets fout gedaan? Om dit uit te schakelen of dit te resetten willen ze je identiteit valideren zodat ze niet een ander toegang geven tot jou account. Je laat je gedachte helemaal op hol slaan maar dit is gewoon policy en niks meer. De kern is dat de methode die de TS gebruikt om naar eigen zeggen zijn privacy af te schermen, en automatische trigger heeft veroorzaakt bv waardoor zijn 2FA automatisch is geblokkeerd. En om die automatische Havertong te herstellen wordt nu handmatig om identificatie gevraagd. Ik zet: hulde voor Amazon. Met webwinkels zouden hun Cybersecurity zout moeten hebben ingericht. Volgens mij dit een onterechte aanname van jou kant. Dan had Amazon wel gezegd, wij hebben uw account uit voorzorg geblokkeerd vanwege het vermoeden van frauduleuze handelingen. Er wordt van alles ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha