Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-11-2024, 13:24 door Anoniem

Door Anoniem: Volgens mij dit een onterechte aanname van jou kant. Dan had Amazon wel gezegd, wij hebben uw account uit voorzorg geblokkeerd vanwege het vermoeden van frauduleuze handelingen. Er wordt van alles bijgehaald ook door TS maar uiteindelijk heeft die dit waarschijnlijk per ongeluk zelf veroorzaakt en niet door een VPN te gebruiken want was het meteen al geblokkeerd geweest. Dit soort "slimme detectie systemen" werkt het met 1 enkel criterium. Alles wat er aan je account hangt wordt bij elkaar genomen met een soort "score" en het kan best zijn dat het gebruik van een VPN de druppel is die de emmer doet overlopen, maar dat is dan in feite ook "betalen met een cadeaukaart", "verschillende afleveradressen in verschillende landen", enz. Allemaal op zich geen situatie die afsluiten veroorzaakt, maar alles bij elkaar wellicht wel.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha