Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Wat betekend dit voor bankieren met je mobiel? Als je deze vraag nu eens voorlegt aan je bank. Ik spreek mijn bank binnenkort en zal deze vraag zeker voorleggen. Ik heb indirect al eens eerder om uitleg gevraagd waarom de app zo vreselijk veilig is. Althans volgens de bank. Er kwam een wat wollig antwoord....... Dus vraag ik nog een keer Wat je van een publiekshelpdesk echt NIET gaat krijgen is een heel analyse rapport - laat staan dan ook nog in lekentaal . Niet omdat het extreem geheim is (hoewel een paar dingen dat wel kunnen zijn), maar omdat de helpdesk dat niet heeft liggen. En de security architecten gaan er geen uren aan gaan besteden om het voor jou te schrijven . Bij elkaar zal de argumentatie beslist bestaan - ergens rondom de introductie van de mobiele apps zullen al die banken hun security analyses en overwegingen gemaakt hebben, en dat in een projectvoorstel of discussie stuk aan hun management aangeboden hebben . Dat zou zeker boeiend zijn , maar ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):