Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-11-2024, 23:05 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Door Metobard: In een bedrijf waar ik werkzaam ben geweest kreeg ik een maal week facturen onder mijn neus van de administratie om die te paraferen. Elke afdeling werd op die wijze benaderd. Niet een geheel waterdicht systeem want soms als ik absoluut zeker wist dat de factuur wel zou kloppen parafeerde ik zonder mijn (werk)ordermap te raadplegen. Desondanks kan ik stellen dat als de facturatie zo wordt afgehandeld fraudeurs door deze werkwijze geen grote kans op succes hebben, Feitelijk was dit 2FA. Èn de administratie nam een afwachtende houding aan door niet klakkeloos te betalen, èn ik en collega's (als opdrachtgevers) controleerden. Ja dat is wel het absolute minimum om te doen.... Wat men bij onze financiele administratie ook doet is checken of naam, adres en rekeningnummer op de factuur wel kloppen cq voor terugkerende facturen niet veranderd zijn, en of er een inkoopreferentie op staat waar de factuur aan gekoppeld kan worden. Als er dingen niet kloppen wordt dit terdege uitgezocht ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha