Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-11-2024, 14:44 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Vandaag kreeg ik een reactie van Vattenfall op mijn klacht. Ik citeer die hieronder volledig. Voordat ik er zelf commentaar op lever, ben ik benieuwd naar dat van jullie. - - - - - - - - - - - - - - - - - Beste M.J., Zoals beloofd geef ik u via e-mail reactie op uw uitgebreide klacht. Mijn excuses dat u hier even op moest wachten. Ik was nog in afwachting op aanvullende informatie, zodat ik u in één keer een volledige reactie kan geven. Punt 1: telefoonnummer meterstandenlijn Als energieleverancier hebben we uw meterstand nodig om het verbruik in rekening te kunnen brengen. We kennen meerdere opnamemomenten. Zo vragen we om meterstanden bij de eerste aanmelding van een adres, bij de afmelding van een adres en voor de jaarafrekening. Deze meterstanden worden centraal geregistreerd in het Toegankelijk Meetregister, dat wordt beheerd door de netbeheerders. Omdat deze meterstanden noodzakelijk zijn voor een juiste facturatie, bieden we hiervoor verschillende mogelijkheden om deze meterstanden door te geven. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha