Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-11-2024, 18:12 door Valheru

Ik snap je frustraties, zeker aan de hand van het feit dat de eerste medewerker die je sprak niet goed op de hoogte was van hoe dit soort dingen werken, helaas zijn dit gewoon call center medewerkers en die zijn doorgaans niet bijster goed getraind of krijgen gewoon te weinig betaald om echt interesse te tonen, ik weet niet of dit bij Vattenfall ook zo is maar dat is in general wel mijn ervaring met callcenter medewerkers. Ik vind de reactie e-mail verder een goed onderbouwde en nette uitleg. Ben het wel eens met dat de vermelding over de locatie van de servers misschien wat nauwkeuriger had gekund maar waarschijnlijk weten alleen een aantal personen van de IT afdeling dit echt en dat zullen niet de mensen zijn die zich bemoeien met deze klacht. Ook zou het fijn zijn als er vermeld was welke externe verwerker ze mee samen werken aangezien dit bedrijf wel toegang heeft tot je klant gegevens en jij niet weet wie dit is en dus ook geen enkele controle kunt doen of dit bedrijf zich wel aan de afspraken houdt, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha