Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-11-2024, 20:53 door [Account Verwijderd]

..."De assistent is nieuw en weet nog niet alles, maar hij Ieert snel en wordt steeds slimmer. Zo gaat de Mijn AH assistent klanten steeds beter helpen", aldus Albert Heijn. Helpen? Van de wal in de sloot!... want mijn ervaring is dat de mensheid hoe slimmer de digitale 'hulpjes' worden, zij omgekeerd evenredig dommer wordt. Dat begon al met de introductie van de rekenmachine. Ik heb bijvoorbeeld aan de kassa bij AH sneller dan het kassasysteem cq. de kassamedewerker, uitgerekend - daar valt zelfs niet veel aan te rekenen - hoeveel wisselgeld ik dien te ontvangen. Het beroerdste is het wel gesteld met taalvaardigheid. Hoofdschuldige is dat bekrompen sms'en. Krimptaal noem ik het vanwege het weglaten van o.a koppelwoorden, lidwoorden, voegwoorden, leestekens en hoofdletters. Oh zeker... Ik ben ervan overtuigd dat ik heus wel eens spellingsfouten of stijlfouten schrijf want ik had voor Nederlands op de Lagere school meestal een 8. Uitmuntend was ik dus zeker niet maar wat ik hier of elders toch vrij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha