Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-11-2024, 10:05 door Aad_Doix

Security, Gisteren na het huren van een busje de kosten met de borg verrekend via een interbancaire retour pin transactie. Op de pinautomaat stond het correcte bedrag, Op de meegekregen pinbon staat het correcte bedrag, Op de aan mij gestuurde factuur staat het correcte bedrag en In mijn berichtenbox in mijn bankapp staat het correcte bedrag (!). Op mijn rekening is echter een lager bedrag bijgeschreven, 12 euro lager om precies te zijn. Het bedrijf dat de retourpin uitvoerde,ziet het juiste bedrag van hun rekening geschreven. Mijn bank zegt het verkeerde bedrag te zien(!) en niet te kunnen verklaren waarom er een verschil is. Ook zegt mijn bank dat ik contact moet opnemen met het bedrijf en hen via hun bank een transactieonderzoek te laten starten. Dat vind ik al vreemd. In de transactieketen is het juiste bedrag bekend tot binnen mijn bank (zie bericht in mijn bankapp) dus waarom zou ik als klant, als gedupeerde in deze, actie moeten ondernemen om uit te zoeken wat hier mis is gegaan? Daarnaast, het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha