Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ook zegt mijn bank dat ik contact moet opnemen met het bedrijf en hen via hun bank een transactieonderzoek te laten starten. Dat vind ik al vreemd. Dit is tegenwoordig "normaal". Bedrijven gaan niet meer uit eigen goedmoedigheid aan de slag om mensen te helpen die slechts zijdelings van hun diensten gebruik maken. Ze sturen hen met een kluitje in het riet. Het gaat ook zo bij klachten over postbezorging: als je problemen hebt bij het ontvangen van post dan kun je niet bij het postbedrijf klagen maar moet je de VERZENDER van de post bewegen om te gaan klagen. De verzender is de klant van het postbedrijf, daarvoor gaan ze misschien aan het werk, voor de ontvanger niet. Het is me nog niet duidelijk of dit het gevolg is van algmene lamlendigheid bij bedrijven of dat er wellicht ver weg weer een (EU?) regelgeving aan ten grondslag ligt die hen dwingt zo te werken. Of een of andere rechterlijke uitspraak waardoor het onaantrekkelijk geworden is om uit goede wil aan het werk te gaan. (bijvoorbeeld omdat men dan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):