Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ook zegt mijn bank dat ik contact moet opnemen met het bedrijf en hen via hun bank een transactieonderzoek te laten starten. Dat vind ik al vreemd. Dit is tegenwoordig "normaal". Bedrijven gaan niet meer uit eigen goedmoedigheid aan de slag om mensen te helpen die slechts zijdelings van hun diensten gebruik maken. Ze sturen hen met een kluitje in het riet.Nee, de bank kan niet zomaar iets doen. Een verzendende partij zal actie moeten ondernemen, want hun zijn de opdrachtgever van de transactie. TS kan alles wel beweren.... (niet dat ik hem niet vertrouw), maar TS is niet de opdrachtgever van de transactie. Het gaat ook zo bij klachten over postbezorging: als je problemen hebt bij het ontvangen van post dan kun je niet bij het postbedrijf klagen maar moet je de VERZENDER van de post bewegen om te gaan klagen. De verzender is de klant van het postbedrijf, daarvoor gaan ze misschien aan het werk, voor de ontvanger niet. Logisch, want de ontvanger is niet de gene die de verzending geregeld ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):