Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-11-2024, 19:44 door Anoniem

Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: -- Punt 1: meterstandenlijn In essentie reageert Vattenfall hier als volgt: Als we geen meterstanden ontvangen, verdelen we het verbruik over de verschillende tarieven mede op basis van weersinvloeden. Omdat deze meterstanden niet noodzakelijk zijn voor een correcte jaarafrekening, wordt hiervoor geen opnamenummer gemaakt. Daarom kunt u bij een tariefwijziging de meterstanden niet via de meterstandenlijn doorgeven. Dit is een schijn-antwoord, een "verklaring" die niets verklaart. Vattenfall stuurt een brief waarin aan klanten de mogelijkheid wordt geboden om hun meterstanden door te geven. Als Vattenfall zo'n brief stuurt, ligt het voor de hand om die klanten dan op de gebruikelijke manier te faciliteren bij het doorgeven van de meterstanden. Als daar in sommige gevallen (nl. de meterstandenlijn) een opnamenummer voor nodig is, dan hoort er in die brief gewoon een opnamenummer te worden gezet. En natuurlijk zijn deze meterstanden, in tegenstelling tot wat Vattenfall ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha