Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Een reactie van mij, topicstarter, Het is uiteindelijk opgelost, al zit ik nog met 1 vraag. En inderdaad, ik moet toegeven, gedachten over hacken waren in de vaart der emoties wel over de top, waarvoor excuus. Overigens vind ik het noemen van namen van banken niet nodig, zolang er onduidelijkheid is. Het betreft een retourpintransactie tussen 2 Nederlandse banken. De onduidelijkheid zat 'm uiteindelijk in het volgende: - Vrijdag wordt een retourpintransactie met een bedrag X op mijn rekening teruggeboekt. - Ik ontvang even later bericht met het correcte bedrag, maar even na vijf uur wordt er een bedrag bijgeschreven die 12 euro lager is dan bedrag X. - Mijn bank kan dit niet verklaren, het autoverhuurbedrijf ziet het juiste bedrag en de bank van het autoverhuurbedrijf ook. - Vanochtend wordt alsnog het juiste bedrag bijgeschreven. In contact met het autoverhuurbedrijf (ik wil tenslotte niet twee keer betalen) kunnen we verklaren dat het bedrag (12 euro lager dan bedrag X) dat vrijdagmiddag werd ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):