Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-11-2024, 11:02 door Anoniem

Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: Door Anoniem: [.....] Ja, ik vind de reactie van vattenfall nog steeds prima, al had de vraag over de servers specifieker beantwoord kunnen worden. Zoals ik al zei, een kinderhand is gauw gevuld. Door zo onkritisch te kijken en dingen maar voor zoete koek aan te nemen, zul jij geen bijdrage leveren aan de preventie van een structureel steeds verdergaande schending van onze privésfeer. Verder wil ik mijn mening op één punt wel bijstellen: je doet niet 'misschien' moeilijk; je doet enorm moeilijk. Ik vraag Vattenfall in de kern om twee heel simpele dingen: -- Stop met het registreren van mijn geboortedatum, want dat is niet nodig; -- Jullie hebben kennis gekregen van mijn bankrekeningnummer omdat ik daarmee geld aan jullie betaalde. Stop met het misbruik van dat nummer in pogingen om aan de telefoon mijn identiteit te controleren. Het wordt pas ingewikkeld doordat Vattenfall deze twee simpele verzoekjes ofwel negeert, ofwel weigert eraan tegemoet te komen, en dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha