Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 13:27 door Anoniem

De reden waarom de rechter bij het verzet alsnog de autoverkoper in het gelijk steld, is vanwege een arrest van de hoge raad. De klant heeft (volgens de hoge raad) een breng-verantwoordelijkheid. De klant moet er zelf voor zorgen dat het te betalen geld op de juist plek komt. Daar komt bij dat er een verkoopovereenkomst is, waar een rekeningnummer in staat. Het rekeningnummer waar de klant de aanbetaling op gestort heeft. Dat nummer was dus bekend, en al een keer gebruikt. Dat de klant vervolgens een mail ontvangen heeft met het verzoek om de rest van het geld op een ander rekeningnummer te storten, had alarmbellen moeten laten afgaan. (aldus de hoge raad) Het had minimaal tot een extra controle via een andere route dan email moeten leiden. (telefomisch, in persoon) Dat heeft de klant nagelaten. En is daar de fout in gegaan. In hoe verre de beveiliging van de mailserver dan nog uitmaakt, is maar de vraag.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha