Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-11-2024, 13:30 door Anoniem

Als ik mijn beveiliging niet op orde zou hebben, en er een klant van me schade oploopt door mijn fout zou ik deze persoon vergoeden, zonder rechtzaak, gewoon met geld. (Geen auto) Als het overmacht was zoals bij een goed beveiligde e-mail client zou ik de schade neerleggen bij de e-mailprovider dat mijn info heeft gelekt. Uiteindelijk is de eindverantwoordelijke de crimineel of diegene die haar zaakjes niet op orde had, zoiets kun je moeilijk bij de klant neerleggen. Als ik verschrikkelijk ziek wordt in een restaurant omdat ze nalatig met het eten omsprongen zou ik me als restaurant ongeloofelijk schuldig voelen en de klant de kosten vergoeden. Bij een restaurant op een Disney resort is er iemand doodgegaan door grove nalatigheid (de man had gewaarschuwd dat de vrouw allergisch was en dood kon gaan) en Disney heeft beroep gedaan op het contract dat hij bij zijn TV had (Disney+) om er onderuit te komen. De schadeclaim waren alleen de onkosten voor de begravenis en dergelijke... Disney dt zogenaamd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha