Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door majortom: Blijf gewoon Google geloven, ze doen immers altijd wat ze beloven (not). Engels is de starttaal, net zoals met alle andere voice functionaliteit, de rest van de talen volgt net zoals bij andere toepassingen. Blijf liever geloven in de bankhelpdeskfrauders die steeds actiever worden. En dan gaan lopen roeptoeteren als het KiFid de slachtoffers geen gelijk geeft en de gebruiker zelf op de blaren moet zitten. Wie belt er nu nog met een telefoon? Wat mij betreft mogen al die gesprekken geanalyseerd worden op misleiding, vallen ook meteen alle recruiters door de mand. Google zegt ook dat er geen gespreksaudio of transcripties naar het techbedrijf worden gestuurd of na het gesprek zijn terug te vinden. Nee de exacte transciptie zal niet naar het techbedrijf worden gestuurd; het zal beperkt blijven tot de meta data, andere analyses etc: je Google profiel moet natuurlijk wel up-to-date blijven. Zeker, algoritmes worden steeds effectiever als ze blijven leren, zo kunnen ze de scripts van de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):