Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-11-2024, 23:28 door Anoniem

Door Anoniem: dit weerhoudt mij ervan om terug te keren naar odido, ik had laatst dat er een nieuw abbo op mijn account die ik niet geauthoriseerd had en voice-over-wifi was ook niet om naar huis te schrijven.. 5G netwerk was echter super, ook in het buitenland... huidiige provider kpn zit vrijwel altijd op 4G of 4G+ en de datarate is niet om naar huis te schrijven en het beste te omschrijven als 'elastiek'.. vodafone is helemaal geen keuze, vaak wel de beste ontvangst bij ministeries, ziekenhuizen en geheime lokaties maar na eerdere spookfacturen niet echt betrouwbare partner.. dus nu kpn mobiel, odido en vodafone dual.data sim in de.5G mifi router... Ik heb geen SIM, maar dat is al helemaal bagger, mijn internetsnelheid is om te huilen, (0Kb/s) ik krijg de rekeningen nooit op tijd (nooit) en ik krijg maar geen contact met het bedrijf, het is alsof ze niet bestaan...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha