Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-11-2024, 11:55 door Anoniem

Ik zie het probleem nog niet zo. ABN-AMRO heeft een proefballonnetje opgelaten door te roepen dat de e.dentifier wordt uitgefaseerd. Ondertussen is er nog geen vergelijkbaar alternatief. Ja, banken zouden een open standaard kunnen ontwikkelen voor authenticeren met QR-codes, vergelijkbaar als bij de Rabobank, zodat je vrij bent om te kiezen voor een app die je privacy goed beschermd. Maar er moet altijd een optie blijven voor mensen die geen smartphone kunnen en/of willen gebruiken, en die optie is er nog niet. Daarom verbaast het mij niet dat ABN-AMRO aan het eind van 2024 nog steeds zegt "Met de e.dentifier kunt u inloggen in Internet Bankieren Zakelijk en Access Online. Ook bevestigt u met de e.dentifier uw opdrachten, bijvoorbeeld een betaalopdracht of een batchbetaling." Zie ook https://www.abnamro.nl/nl/zakelijk/internet-bankieren/e.dentifier/index.html Het aanvragen van een zakelijke rekening duurt bij de ABN-AMRO al 9 maanden vanwege de Wft, en je krijgt dan wel wat meldinkjes dat de e.identifier ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha