Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Na lang uitstelgedrag - want het is zó vervelend om te doen - heb ik gisterenavond laat de volgende email opgesteld en vanochtend in de kleine uurtjes naar (de klachtbehandelaar van) Vattenfall verstuurd: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Geachte [naam klachtbehandelaar] Dank u wel voor uw onderstaande email van 8 november 2024 met een reactie op mijn klacht. Helaas gaat Vattenfall niet in op sommige punten van mijn klacht, en geeft op andere punten slechts een gedeeltelijk of onduidelijk antwoord. Ik zal hieronder aangeven op welke punten ik van u graag alsnog duidelijkheid zou willen krijgen. -- Algemeen -- Als ik naar de inhoud van de reactie van Vattenfall kijkt, dan zie ik dat u in essentie samenvat hoe Vattenfalls huidige technische en juridische systeem in elkaar zit als het gaat om de verwerking van de betreffende persoonsgegevens. U lijkt ervan uit te gaan dat dat ook meteen een rechtvaardiging zou zijn voor die gegevensverwerking. Weliswaar geeft u toe dat er in de communicatie en de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):