Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 16:14 door Anoniem

Rabobank wil de schade niet vergoeden, omdat het geld vanaf een zakelijke rekening is overgemaakt. Daarbij stelt de klant dat het geld van de privé spaarrekening afkomstig is. De klant krijgt hierin gelijk van het Kifid. Ik mis of de zakelijke rekening van een eenmanszaak was, en dus van een natuurlijk persoon i.p.v. een juridisch persoon; hetgeen Kifid's redenering over prive gelden enigsinds zou verklaren. Vanaf het telefoonnummer van de klant is daarna contact opgenomen met de bank en laten weten dat hij de transactie zonder inmenging van derden had uitgevoerd. In een wereld waar wij het bestaan van spoofing erkennen... hoe weet men dan nu ineens zo zeker dat dat werkelijk zo was? Ik blijf die hele (vrijwillige) coulance-regeling vreemd vinden. Bij een woning-overval door iemand in een DHL uniform vragen we DHL toch ook niet om een schadevergoeding?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha