Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-12-2024, 08:10 door Anoniem

Heel handig , Rabo heeft gisteren nog een betaling van mij geblokkeerd . Die ik aan mijn zus deed in buitenland . Ondanks dat het me zus was begon meneer er over dat haar account dan wel gehacked zou zijn . Zelfs na dat ik meneer vertelde dat we bijna om de dag video contact hadden . Ze verboden mij om geld naar haar te sturen. Zelfs na dat ik zei het is mijn verantwoording en geld . Blokkeerde ze gewoon de transactie . Erg onbeschoft . Maar word nog erger buiten dat ze wisten dat ik in webshops betaalde als wish , bol.com en dundle wisten ze ook nog is precies wat ik had gekocht . Deze vorm van controle van de Rabobank is een ernstige inbreuk op onze privacy , mede dat ze hiermee kenbaar maken wij niet over ons eigen geld mogen beslissen . Meneer vond dat ik wel genoeg had uitgegeven namelijk . Ja als ik er door blut zou zijn , maar dat is ook verre van wat er is. Maar bij gaan houden wat je klanten kopen , hoeveel ze besteden aan wat dan ook. Weg privacy , vrije keuze en hiermee bewijzen ze weer dat je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha