Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-10-2004, 14:07 door awesselius

Wat is betere support, een specialist die alle ins en outs kent van een product en ook nog toegang heeft eventuele bugs of lekken zelf te dichten daar wij hij het meest problemen ziet, of iemand die moet wachten tot de door hem doorgegeven bug door de leverancier wordt verwerkt en opgelost. Als ik technical support zou moeten leveren en ik zou bij de source kunnen om veel voorkomende klachten te verhelpen door de source aan te passen en als een patch aan te bieden aan het ontwikkel team, dat zou toch veel beter zijn? Die mensen zijn ook meer betrokken bij het product zelf. Ik ken maar weinig mensen die zich betrokken voelen bij closed source producten. Terwijl ik een schare aan mensen ken die zelf actief een deel hebben bijgedragen aan open source projecten. Het zij vertalen, het zij documenteren, het zij testen of bugs traceren en oplossen. Closed source heeft geen meegaande attitude, maar meer een snob-achtige houding. Vind ik. Open source meet niet zo vaak met geld, maar met ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha