Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-12-2024, 11:44 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

"Informatie" van NS Ik heb gisteren geprobeerd om bij NS te checken of het klopt wat de verkoopster in de stationswinkel me op 16 december jl. vertelde over de weigering van contant geld in alle stationswinkels per 3 januari 2025. Dit wordt een soort van grappig vehaal. Eerst natuurlijk de muur die NS heeft opgetrokken om open contact met kritische klanten af te weren. Op de website van NS stonden vijf "contactmogelijkheden": -- NS Community (waarbij je geen contact krijgt met NS, maar met "82.000 andere reizigers"); -- X (voorheen Twitter) - ik zit niet op X en wil dat ook niet, mede om privacy-redenen. -- Facebook - ik zit niet op Facebook en wil dat ook niet, mede om privacy-redenen. -- Chat voor consumenten - ik heb slechte ervaringen met chats en in het bijzonder chatbots. Er wordt dan van de kant van de organisatie niet begrijpend geluisterd en alleen volgens primitieve protocollen gecommuniceerd. -- Telefoon voor consumenten. Dit was de enige mogelijkheid die enig uitzicht leek te bieden op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha