Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 08:35 door Anoniem

Door Nescio: Coolblue is allang geen Coolblue meer, want, bekijk eens reviews op onafhankelijke review sites, ze laten steeds meer steekjes vallen, vooral op gebied van after-sales wat betreft van het naleven van garanties. Ik ontdekte het enkele jaren geleden toen ik een vervangende accu voor een apparaat nodig had dat ik bij hun had gekocht. Hun reactie (in hun winkel aan de zuidas in Amsterdam): ze leveren geen onderdelen. Pardon? Als je dingen als opladers en accu's niet verkoopt voor apparaten die geen standaardmaten en -aansluitingen gebruiken, dan lever je voor wat je verkoopt niet wat ik basale ondersteuning noem. Om het even hard te stellen: als je kan concurreren op prijs door stiekem (want de klant krijgt er geen waarschuwing voor als die het aanschaft) iets essentieels over te slaan dan ben je je klanten aan het belazeren. Ik besloot toen ik dat ontdekte dat ik die zaak voortaan oversla.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha