Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Je kan natuurlijk ook gewoon eens met KPN kunnen bellen? Hahaa ... heb je ze zelf weleens gesproken? Daar komen meestal zinnen uit als "JIJ hebt als consument ook onderzoeksplicht wanneer je een artikel of dienst van de KPN aanschaft." of "Sorry, alles vanaf het aansluitpunt is klantdomein en kunnen wij niets mee." En we weten natuurlijk allemaal waarom we op digitaal moesten overstappen, want dat is nu eenmaal makkelijker te analyseren en bewaren. Biggus Dickus is watching you. Ik heb zo'n vermoeden, dat deze helpdesk hetzelfde reageert op hoe je hun benaderd, zwaar negatief dus. Ik heb ook werkgerelateerd met deze club te maken gehad en daar was de samenwerking meestal gewoon goed. Maar de consumentedesk wil alleen maar verkopen, ongeacht of de klant begrijpt wat en of het überhaupt in de praktijk te realiseren is. Daarnaast heb ik ze niet één keer negatief benaderd, maar zodra je een niet-standaard vraag hebt dan gaan de hakjes in het zand en ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):