Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Nee, de klanten betalen uiteindelijk, ik stelde alleen de feiten. (Ik ben iemand anders dan op wie je op reageerde.) Nee, het valt wel mee hoeveel de klanten betalen. In de eerste instantie is het een verhoging van de kosten van de bank en dat verlaagt de winst. Het zijn de aandeelhouders die het als eerste merken. Natuurlijk kan een bank reageren door de voorwaarden te verslechteren of de tarieven te verhogen, maar dat heeft een nadeel: ze worden dan minder aantrekkelijk voor klanten en dat verslechtert hun concurrentiepositie ten opzichte van andere banken. Dat zou uiteindelijk tot minder klanten leiden en ook dat vinden de aandeelhouders niet fijn, en degenen die bonussen ontvangen ook niet. Als een bank aantrekkelijk wil blijven voor klanten én de aandeelhouders de schade niet wil laten betalen dan is de beste strategie om te proberen te voorkomen dat klanten schade door oplichters oplopen. Dat kunnen ze doen met aanpassingen in hun eigen werkwijze en hun eigen systemen. ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):