Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De combinatie van deze klant, de gebruikte bezorgdienst en rekeningafschriften van Rabo wordt met vertraging verwerkt, en zoals de klant het meldt treedt dat probleem heel specifiek bij Rabo op. Wat je dan nog meer moet weten is welke bezorgdienst daar gebruikt wordt, of die klant ook van andere afzenders via diezelfde bezorgdienst post ontvangt, of die klant het wel allemaal goed voorstelt of misschien het probleem een beetje aandikt, of er andere adressen in die buurt bezorgklachten hebben, en ga zo maar door. Het probleem kan heel goed bij de bezorgdienst zitten, of bij een specifieke bezorger die zijn of haar werk niet goed doet, maar het kan ook zo zijn dat Rabo iets verkeerd doet, bijvoorbeeld een matrixcode verkeerd afdrukt op de envelop zodat de post steeds via een omweg op de bestemming komt, het kan van alles zijn. Kifid stelt dat het aan de klant is om aan te tonen dat het aan de bank te wijten is. Zo krijg je zoiets als dit alleen niet opgelost. Hier zijn drie partijen bij betrokken die alle ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):