Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-01-2025, 21:31 door Anoniem

Ik kan me van mijn tijd bij Rabo nog herinneren dat er een specifieke persoon zo'n beetje constant bezig was met het contact met PostNL. Er waren inderdaad ook veel klanten ontevreden over de bezorging van de afschriften, en terecht. Ik heb er ook erg veel vergoed, daar mochten we gelukkig erg vrij mee omgaan. Punt van aandacht in deze tekst zijn de kosten. Een klant betaalt alleen voor afschriften als dit niet de enige manier is waarop de klant haar bancaire informatie afneemt. Als je online kunt bankieren, is een afschrift dus betaald, kun je dit niet? Dan is een afschrift gratis. Check in je overeenkomst of door de bank te bellen of je een elektronische distributie-overeenkomst hebt, en zeg deze op als je deze niet gebruikt. Je kinderen voor je laten bankieren? Dan horen zij een volmacht te hebben en een elektronische distributie-overeenkomst op eigen naam. Ter verduidelijking: ik werk niet meer voor de Rabobank. Controleer ook de tarieven op de website voor verdere verduidelijking, dit behoort in de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha