Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-01-2025, 13:40 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Door Anoniem: Ik kan alleen maar hopen dat je het broodje hebt laten liggen en de zaak uit gelopen bent... Dat heb ik inderdaad gedaan. Maar ik ben ook nog een keer teruggekomen, drie weken later. Vandaag was ik opnieuw op het betreffende station en heb even een rondje langs de stationswinkels gemaakt met de vraag: "Kan ik hier contant betalen?" Stationskiosk: "Ja hoor!" Bloemenwinkel: "Ja hoor!" Bruna: "Ja hoor." Etos: "Ja hoor! En daar gaan we ook gewoon mee door." Toen kwam ik weer bij die broodjeszaak van drie weken geleden. Dit keer was er een andere verkoopster. "Nee, we accepteren geen contant geld. Dat doen we niet meer. Niemand doet dat hier meer, alleen nog de supermarkt, AH to Go." Ik zei: "Oh, maar ik ben net bij de Bruna en de Etos geweest. Die accepteren nog wel gewoon contant geld." Verkoopster: "Oh. Ik bedoel die eten verkopen." Nog even bij AH to Go en de Starbucks gecheckt. Ja, ook die accepteren nog gewoon contant geld. Ook als je iets te eten koopt. Een friteszaak was gesloten, dus ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha