Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Misschien moeten luchtvaartmaatschappijen weer eens meer in plaats van minder (service, stoelruimte, aantal passagiers per vliegtuig, etc) leveren. En graag zonder (weer) extra bijbetalen. Alles is zo wat een melkkoe geworden in de luchtvaart. Ik dacht even dat je het over de NS had. Heel vroeger kon je op een station als Amsterdam C.S. gewoon gratis op een bankje zitten. Sind kort kan dat inmiddels weer - op sommige sporen. Ik vermoed op spoor 1 en 2 nog altijd niet. Maar er was een tijd dat de NS alle horeca in handen had, en dat de enige mogelijk tot zitten was. Toiletten precies hetzelfde verhaal. Moest een staatsecretaris eerst meermaals het mes op de keel van de tweede kamer krijgen. Het lijkt alsof of er mechanisme van "actie/reactie" en "what you give is what you get" van toepassing is. Ryanair heeft een zaak aangespannen tegen een pasagier voor 15.000 euro. Dat zal ze leren, al die passagiers van Ryan Air. Echt de laatste plek waar je gefrustreerde reizigers zou verwachten.
Beschrijf je klacht (Optioneel):