Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Je kan een digitale meter niet weigeren een slimme wel. Maar nergens staat in de voorwaarden dat je een digitale meter *niet* mag uitschakelen ook al proberen die netbeheerder dat natuurlijk zover mogelijk of te verbergen of te ontmoedigen. https://www.fluvius.be/nl/blog/digitale-meters/laat-je-digitale-meter-aan En nee de wetgeving verplicht niet erop dat je digitale meter aanstaat want er zijn situaties dat deze uit moet kunnen voor veiligheid. Maar de wetgeving stelt geen maximale tijd ervoor nog welke situaties wettelijk zijn uitgesloten daarvoor. Dus lekker laten plaatsen en zodra die monteurs weg zijn direct uitzetten. En als ze vragen om de standen handmatig even foto's maken zoals dat eerder ook gebeurde. Als ze beginnen erover dat hun centrale niks automatisch heeft ontvangen voor X dagen dan gewoon zeggen klopt gaan ze hun standaard legale troep sturen dan wens ze veel succes met bewijzen dat de actie verboden is want je hebt niks gedaan wat het apparaat niet al standaard kan. Andere optie ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):