Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-01-2025, 00:48 door Anoniem

Door Anoniem: [..] Je zou verwachten dat Amazon gewoon aan de Belgisch post een onderzoek vraagt van waarom zijn jullie dit verloren en ik veronderstel dat de Belgische post een schadevergoeding dan betaald... maar nee ze vergaren idd. liever informatie. Dit stukje verwacht ik helemaal niet . Schadevergoeding krijg je NIET van de post (tenzij je kiest voor 'verzekerd verzenden als service ) . En dat onderzoek zal ook zelden wat opleveren. Misschien dat ze het toch uitzetten en dan jaarlijks of halfjaarlijks met de post zitten als grootzakelijke klant over 0.33% verlies percentage dat naar 0.25% moet, of zo iets. Amazon zal zeer waarschijnlijk zelf de schade dragen uit coulance of leververplichting . (zakelijk veel beter qua klant tevredenheid, en efficientie dan afschuiven naar "wij hebben een onderzoek laten instellen naar het verlies door onze bezorgpartner. Wij kunnen verder niks voor u betekenen" ) . En om dan niet als gekke henkie leeggeclaimd te worden vragen ze dan IDs. Een malafide nepper die de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha