Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Erik van Straten: lang nagedacht om een kansloze jij-bak te vinden. Maar jouw complottheoriën zijn dat "natuurlijk" niet: Dan is alleen hier de vraag voor wie is het handig - en als mijn speculatie klopt dat (oa) huisartsenpraktijken dan af zijn van hun doe-het-zelf portal snap ik de beweging wel. Zo'n patientenportal is min of meer een noodzakelijk kwaad, vanuit een praktijkhouder gezien. Ik wil niet eens dat mijn huisarts een online portaal heeft waar ik mijn medische dossier kan inzien. ben jij dan degene die de telefoon veel te lang bezet houdt voor een herhaalreceptje ('ja die pillen uit dat blauwe doosje zijn op') als ik _wel_ een menselijke interactie nodig heb ? Inmiddels heb ik wel (mantelzorg) ervaring met die portalen - en ik kan heel goed begrijpen dat het voor praktijken best prettig is als de receptie/assistente ontlast wordt van de standaard vragen - wie is de patient, en welke pillen hebben nu weer een receptje nodig. Wat _ik_ als gezonde kom-nooit-bij-de-dokter technerd met ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):