Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-01-2025, 14:59 door Anoniem

Door Anoniem:Typisch een reactie van iemand die continue achter de wagen aan blijft rennen en niet kijkt naar dieperliggende oorzaken die je ook eens moet aanpakken om herhaling te voorkomen. Zo snap ik bijvoorbeeld niet waarom het parkeersysteem offline moet. Is er geen segmentatie (zoals door NIS2, en alle andere standaarden en regelgevingen gevraagd). Idem voor de kassa-systemen in de kantines. Waarom zitten de Eduroam AP's niet op een apart (sub)netwerk ? Telefoons doen het niet - waarom dan niet? Hangt dan echt alles ' aan elkaar' ? Typisch een reactie van iemand die tot conclusies springt, terwijl je geen idee hebt wat er precies speelt. Over dat "achter de wagen aan blijven rennen", als je nu nog niet door hebt dat het security speelveld een kat en muis spel is zit je hier toch niet op de juiste plek. Soms heb je de overhand, dan sta je weer 1-0 achter. Je doet hier weer allemaal aannames vanuit de techniek; het kan ook gewoon zijn dat de TU/e er voor heeft gekozen, uit voorzorg, het hele core ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha